Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:
deWatersportwinkel.nl
Breek 30
1671 GE  Medemblik
0227-549797
email: info@dewatersportwinkel.nl

Of vul het contactformulier in op de contactpagina.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.