Pure Expertise de Watersportwinkel

Deutsch
English
Contact
Waarom bij óns kopen?
Voorwaarden
Vragen?
Een ogenblik alsjeblieft....

Wij zoeken de betreffende artikelen en artikelgroepen op!

 

Adres en openingstijden

Breek 30
1671 GE Medemblik  Routeplanner
Afhaalbalie: ma, di, do en vr van 9.00 uur tot 15.00 uur. Woensdag van 9.00 uur tot 13.00 uur

Betalingen

BTW nr. NL857206321B01
IBAN NL06RABO0316007420
Swift : RABONL2U

Hieronder een aantal vragen die we vaker krijgen. Mocht uw vraag hier niet beantwoord worden kunt u natuurlijk even contact met ons opnemen

Veel gestelde vragen


Ik kan een artikel niet vinden?

NB Wij kunnen u enkel leveren wat wij vermeld hebben staan op onze website. Losse onderdelen kunnen wij niet leveren, mede ivm de te hoge kosten van verwerking.

Op pagina "Alle artikelen" vindt u alle artikelgroepen, ook kunt u razendsnel artikelen zoeken met:

Terug

Waarom moet ik inloggen?

Als u al eens eerder een bestelling bij ons heeft gedaan, of u heeft een bijzondere korting bedongen in verband met grote afname, krijgt u van ons een inlogcode.

Nadat u ingelogd bent:

Bovendien telt ons systeem de bedragen van de bestelling(en) op en zodra u een bestelbedrag van € 500 heeft bereikt krijgt u een extra korting! Zodra u inlogt ziet u ook onmiddellijk de prijzen veranderen.

Terug

Ik ben mijn inlogcode kwijt. Wat nu?

Vul hieronder uw e-mailadres in en klik op 'Verzenden'. U ontvangt van ons een e-mail met uw inlogcode.

Terug

Ik wil een bestelling plaatsen maar ik krijg de melding dat mijn adres e.d. al bekend is?

U heeft dan al eerder een bestelling geplaatst (onder het opgegeven e-mailadres). U heeft toen ook een inlogcode van ons ontvangen. Deze code dient u in te voeren linksboven in het scherm. Op deze manier hoeft u niet opnieuw al uw gegevens in te voeren want deze zullen dan automatisch in beeld verschijnen.  Mocht u de code vergeten zijn, dan leest u hierboven hoe u die op kunt vragen.

Terug

Ik klik op de bestel button maar zie niet waar ik mijn bestelling kan bekijken?

Boven in beeld ziet u een grijze button verschijnen met hierop de tekst 'Uw winkelwagen'. Zodra u hierop klikt komt u in uw bestelformulier terecht.

Terug

Hoe zit het met prijzen en kortingen?

Alle prijzen vermeldt op de site zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Als op onze prijslijsten of op de orderbevestiging een prijs vermeld staat die incorrect is, behouden wij ons het recht voor om alsnog de juiste prijs in rekening te brengen. De koper kan alsdan de overeenkomst ontbinden door dit schriftelijk kenbaar te maken. Gedane betalingen worden dan zo spoedig mogelijk, maar binnen 14 dagen aan de consument terugbetaald.

Kortingscondities: zodra het bestelde bedrag boven de € 500,- komt zullen er op een groot aantal artikelen uit ons assortiment een korting gegeven worden. Dit gaat geheel automatisch. Als u inlogt met uw code dan ziet u gelijk de prijzen die voor u van toepassing zijn. Deze speciale kortingen gaan pas in ná een eerste bestelling. Dus al zou uw eerste bestelling € 1000,- zijn dan krijgt u pas bij uw tweede bestelling de kortingen. Heeft u al bv. vijf keer iets besteld maar tezamen hebben deze een waarde van bv € 450,- dan zijn nog niet de kortingen van toepassing.

Terug

Kan ik een offerte voor apparatuur ontvangen?

Al onze prijzen staan op de website vermeld incl. BTW. Als u een totaal overzicht van alle artikelen tezamen wilt hebben dan klikt u achter elk artikel op bestel. Als alle artikelen “besteld” zijn klikt u bovenaan de pagina op 'Uw winkelwagen'.

Hierin zit u de totale prijs vermeld. U kunt dan kiezen om de order te annuleren of te bestellen.

Voor bedrijven/werven kunnen wij een uitzondering maken indien het gaat om regelmatige afname. Neemt u dan contact met ons op.

Terug

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het artikel dat u besteld. Het basisbedrag is afhankelijk van het gewicht en het land. Zodra u een artikel besteld, ziet u in uw bestelformulier meteen wat voor uw bestelling de verzendkosten zijn. U kunt deze dan accepteren en doorgaan in onze bestelmodule of uw bestelling annuleren.
Zie pagina "Voorwaarden" voor de details.

Terug

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja. In onze bestelmodule zal u gevraagd worden of u de bestelling bij u thuis afgeleverd wilt krijgen of dat u de bestelling wilt komen halen. Uiteraard heeft u bij het afhalen van uw bestelling géén verzendkosten. Ons programma zal dit dan ook meteen aangeven. U kunt de artikelen afhalen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9.00 uur en 15.00 uur. Op woensdag van 9.00 uur tot 13.00 uur (nadat u dus besteld heeft via de website zodat wij het voor u klaar kunnen zetten en aan u kunnen doorgeven of het op voorraad is!). U kunt hier contant betalen of pinnen.

Terug

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten afleveren dan op mijn woonadres?

Ja dit kan. U kunt een woonadres opgeven en een afleveradres. Dit afleveradres komt ook op de factuur te staan. Indien u een bedrijf heeft kunt u ook de naam van uw bedrijf opgeven en het afleveradres hiervan. Beide zullen dan op de factuur vermeld worden.

Terug

Ik heb bericht gekregen dat mijn pakketje verzonden is maar heb het nog niet ontvangen?

Zodra wij het pakketje versturen naar het door u opgegeven afleveradres krijgt u van ons bericht zodat u weet dat het bij u bezorgt zal worden. Wij zenden de handelbare pakketjes met Jetverzendt. Zij leveren in principe de volgende dag. De pakketten zwaarder dan 31,5 kilo verzenden wij met de DHL. Ook zij leveren in principe de volgende dag al komt het voor dat er één extra dag tussen afhalen van ons magazijn en leveren bij de klant zit.

Wat gebeurt er met mijn pakket als DHL niet kan afleveren?

DHL zal het pakket 2x aanbieden maar daarna zal u het pakketje zelf af moeten halen op het voor u dicht bij zijnde DHL distributiekantoor. LET OP: dit kan op een behoorlijke afstand van uw woonplaats zijn!! Het is daarom ook verstandig om een afleveradres op te geven waar altijd/bijna altijd iemand aanwezig is.

Wat gebeurt er met mijn pakket als Jetverzendt niet kan afleveren?

Terug

Hoe kan ik betalen?

In ons bestelformulier zal u gevraagd worden hoe u wenst te betalen. U kunt kiezen voor het zelf overmaken van het bedrag (ons rekeningnummer vindt u terug op uw bestelformulier of op pagina “Contact”). Voor betalen bij afhalen, of via IDEAL. Betalen via IDEAL gaat via de Rabobank. U komt dan op de site van de Rabobank terecht en zo kunt u dus geheel veilig uw betaling verrichten. Betalen via Creditcard en Visa kan niet omdat de kosten van deze transacties enorm hoog zijn. Aangezien wij de prijzen zéér scherp willen houden en dus deze kosten niet willen doorberekenen hebben wij er voor gekozen om van deze opties géén gebruik te maken.

Terug

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik krijg géén bevestiging?

Als u alle stappen van ons bestelformulier heeft doorlopen krijgt u een melding te zien dat uw bestelling is verzonden en deze pagina kunt u afdrukken voor uw zelf dmv op de button “OK” te klikken. Op deze pagina staat ook of u al betaald heeft met IDEAL bv. of dat u het bedrag nog dient over te maken op onze rekening. Het rekeningnummer zal hierop dan ook vermeld zijn. Bovendien ontvangt u op het door u opgegeven e-mail adres een bevestigingsmail van uw bestelling.
Indien u beide niet ziet/ontvangt is er een fout opgetreden.

Terug

Ik heb al betaald maar de status van de bestelling staat nog op “niet betaald”?

Elke ochtend controleren wij de betaling op onze rekening. Zodra er een bedrag ontvangen is passen wij de status van de bestelling aan. Echter Postbank betalingen hebben een langere verwerkingsperiode. Tussen de betaling en het storten van het bedrag zit enkele dagen. Houdt u hier dus rekening mee.

Zijn artikelen op voorraad?

Wij hebben het merendeel van de artikelen op voorraad. Echter sommige artikelen moeten wij bestellen i.v.m de ruimte in ons magazijn. Afhankelijk van het artikel weten wij hoe snel wij kunnen leveren. In de regel hebben wij de bestellingen met een werkweek in ons magazijn. Wij leveren in principe binnen 10 werkdagen. Mocht dit langer worden krijgt u bericht van ons. U kunt dan als het u te lang duurt de bestelling annuleren. Sneller leveren dan 10 werkdagen komt natuurlijk ook voor! Uiteraard geschiedt levering nadat wij de betaling hebben ontvangen.

Terug

Helpt u bij het aansluiten van mijn installatie/apparatuur etc?

Wij kunnen u, mocht u bij het inbouwen enige hinder ondervinden, telefonisch advies geven. Echter advies om het geheel aan te sluiten/in te bouwen doen wij niet. Hiervoor kunt u bij ons een monteur boeken tegen het geldende uurtarief.

Terug

Kunt u een offerte voor inbouwen maken?

Dat kan natuurlijk. Hierbij moet u zich realiseren dat er monteurs naar uw schip toe moeten reizen. Uw schip moet daarom derhalve niet te ver uit de buurt van Medemblik liggen. Anders krijgt u zulke hogen reiskosten voor uw rekening dat dit niet in verhouding staat tot de aangenomen werkzaamheden.

Wel beschikken wij over een aanlegsteiger achter onze vestiging waar u na overleg/aanname werkzaamheden gebruik van kunt maken.

Terug

Kan ik het artikel komen bezichtigen?

Wij hebben hier enkel een magazijn en een uitgifte balie. Mocht u een artikel toch eerst willen zien dan kunt hiervoor het beste eerst via de mail aangeven welk artikel u wilt zien omdat wij niet alle artikelen op voorraad hebben staan. Dit voorkomt dat u voor niets hier heen komt.

Terug

Kan ik langskomen en artikelen bestellen?

Nee, wij hebben een internetwinkel en een magazijn met een uitgifte balie. Wij hebben een order nodig om deze te kunnen verwerken. Bestellen gaat via de website.

Terug

Heeft u ook handleidingen/manuals?

Bij de artikelen die wij verkopen zijn standaard handleidingen/manuals meegeleverd. Deze hebben wij ook op de website opgenomen. De handleidingen/manuals die wij hebben staan bij de artikelen vermeld als .pdf bestand. Klikt u hiervoor op het icoon boekje.

Terug